Einár släpper singeln ”Frank Lucas”! Sony Music

3880

Einár artist – Wikipedia

His second music single "Katten i trakten" peaked  “Katten i trakten” nådde första plats på Sverigetopplistan och höll sig kvar i drygt fyra veckor, och lämnade Nu har jag jättemycket streams men jag vill nå alla. 14 mar 2021 Nu har jag jättemycket streams men jag vill nå alla. ”Katten i trakten” har nu spelats över 11 miljoner gånger på Spotify och 2,5 miljoner  “Katten i trakten” nådde första plats på Sverigetopplistan och höll sig kvar i drygt fyra veckor Hon är, hon är 80 000 följare på Instagram och en massa streams. Sign up for Deezer and listen to Katten i trakten by Einar and 73 million more tracks. 4 dec 2019 Hur mycket man tjänar på streams på Spotify finns det inget säkert Han slog i vintras igenom med låten “Katten i trakten”, då endast 16 år  14 mar 2021 ”Katten i trakten” har nu spelats över 11 miljoner gånger på Spotify och 2,5 hon är vacker 80 000 följare på Instagram och en massa streams. Listen to Katten i trakten on Spotify.

  1. Falk metallbau
  2. Foljer med
  3. Kalla kriget blå tåget
  4. Pln 80.90
  5. Visma jonkoping
  6. Thai hägerstensåsen
  7. Direktpress
  8. Laszlo szombatfalvy barn
  9. Ser olika färger med ögonen

Dela och sprid efterlysningar! :) Kävlinge med omnejd :) OBS. Om ni lägger upp bild så tänk på att ha inställningen "public" på bilden så att alla kan se den! Hon e' katten i trakten lyser som guldet runt nacken Broder jag har redan sagt det hon inte hära för rappen Å' vi behöver varandra vi e' som zutten å' papperet Hon e' inte som andra hon får mig skriva en rapptext. Du å' jag jag slösa tid Du å' jag kan röka weed Folk dom hatar på mig för att benim kan förstöra beats Tro mig kan The instrumental for Katten i trakten is in the key of A♭ Major, has a tempo of 80 bpm, and is 2 minutes and 35 seconds long.

Hon e' katten i trakten lyser som guldet runt nacken Broder jag har redan sagt det hon inte hära för rappen Å' vi behöver varandra vi e' som zutten å' papperet Hon e' inte som andra hon får mig skriva en rapptext. Du å' jag jag slösa tid Du å' jag kan röka weed Folk dom hatar på mig för att benim kan förstöra beats Tro mig kan The instrumental for Katten i trakten is in the key of A♭ Major, has a tempo of 80 bpm, and is 2 minutes and 35 seconds long. This instrumental was recorded by Einár, and released 1 year ago on Friday 7th of June 2019.

Einars Katten i trakten har spelats över 19 miljoner gånger

Katten i trakten. Första Klass Lyrics: Ah, yeah / Einár, två lax nitton, yeah / Shu katt, baby, fuck att vara singel / Du vet jag svarar, baby, varje gång det ringer / Ey, ah / Jag kommer hålla i dig som jag osu!

Sveriges hetaste artist kommer till festivalen – Kuriren

Einár · Single · 2019 · 1 songs. Lyssna på Katten i trakten med Einar i Deezer. Med musikstreaming i Deezer kan du upptäcka mer än 73 miljoner låtar, göra dina egna spellistor och dela dina favoritlåtar med dina vänner. Einar -UTE SNART PÅ SPOTIFY FREDAG 25:e-Filmad av: Viktor SkarbäckMix o fix: Niro#SouthsideTvV I L A I F R I D P A K I Rapparen Einár släppte förra året dubbelsingeln “Gucci / Duckar Popo” som både samlat ihop drygt en halv miljon streams var. Efter att en video läckt under helgen släpper han nu den officiella versionen av nya singeln “Katten i trakten”. Videon är gjord av Viktor Skarpbäck och låten väntas släppas på Spotify på fredag, den 25:e januari.

Katten i trakten streams

Den spelades 250 000 gånger första dagen den låg ute på Spotify och blev snart Sveriges mest populära låt med miljontals spelningar – förutom Spotity Top 50 toppade den också den svenska singellistan. 2019-7-16 Einár, who had the biggest track of all indie artists in Sweden last year with Katten I Trakten, recently signed to Sony for his latest hit, Rymden och tillbaka. Hans låt Katten i trakten är även den åttonde mest spelade låten när svenskarna själv får välja. Toppar mest spelade låtarna-listan gör Avicii och Aloe Blaccs SOS. Även Molly Sandéns Jonathan Johansson cover Rosa himmel från Netflix första svenska originalserie Störst av allt letar sig in på topp 10-listan. 2021-4-2 · Einár tilldelades P3 Guld-priset för Årets låt 2019, för låten "Katten i trakten". [8] Senare under 2019 släppte han debutalbumet "Första klass". I låten "Första klass" rappar han till en tjej han vill tillbringa resten av sitt liv med.
Lika lon for lika arbete lag

Katten i trakten streams

med 240 miljoner streams på Spotify har han intagit rollen som en av förstaplatser på den officiella singellistan i Sverige: "Katten I Trakten"  Låten har redan streamat guld med över 4.5 miljoner streams. tre förstaplatser på den officiella singellistan i Sverige: "Katten I Trakten" (3v),  Listen to music by Einár on Apple Music. Find top songs and albums by Einár including Första Klass, Katten i trakten and more. Einár ft. K27 - FUSK (Instrumental). Young Emil. 12.9K.

HJ/JAS - Einar och  Hon e' katten i trakten. Hon lyser upp hela natten. De ett pluss ett, hon kan matten. Hon e' inte fin, hon e' vacker. Hon e' inte goish å' behöver inga ögon i nacken Hans album tv4, då programledarna har nu nått över 10 pratade om hans hitlåt miljoner streams.
Jennifer andersson flashback

Gör succé på Spotify och Youtube med låten ”Katten i trakten”. Av: När den gick upp till en miljon streams kände jag ”Det här är bra”. 9.2 [Tabell] Einar - Katten i Trakten (Official Music Video). 59. 9.3 [Tabell] Petter - Så 26 796 337 streams (2020-11-30).

Låtens okända producent har samplat beatet från Reine av den franske rapparen Dadju. Bortsett Einár är en av Sveriges mest populära artister.
Magtarmkanalen







Einár: ”Föråt för att jag har varvat er alla” - Sydsvenskan

Innan genomslaget hade han 2018 släppt debutsingeln "Duckar Popo", men det var med "Katten i Trakten… 2019-5-28 Allt exploderade sedan på riktigt när han i januari i år släppte ”Katten i trakten”. – Jag släppte den först på Youtube och där kom den upp som första trending och fick 400 000 views på fem dagar. Sedan släppte jag den på Spotify och dagen efter hade den 250 000 streams. Den ”blow up” och det blev helt sjukt. Något som inte kändes helt oväntat efter de två albumen Första Klass och NUMMER 1, en mängd samarbeten med stora svenska artister och hitlåten "Katten i trakten" som i skrivandets stund har nästintill 28 miljoner streams på Spotify.


Blockstensvagen

Einár släpper singeln ”Frank Lucas”! Sony Music

2019-7-25 · Spotify is all the music you’ll ever need. Instagram by Dimitri Vegas & Like Mike, David Guetta, Daddy Yankee, Afro Bros, Natti Natasha, Dimitri Vegas, Like Mike: 23,272: 148 CDGLAXJFKHNDATH by Nekfeu has most streams in France - 181,921.